2012-12-05

November i bilder

Insåg att jag knappt tagit några bilder alls under november, i alla fall inga värda att visas här. Mest beroende på det eviga mörkret och det faktum att jag som nattarbetare oftast sover under de få ljusa timmarna. November tillhör verkligen inte mina favoritmånader så det är bara bra att december är här nu. Än så länge har jag tyvärr inte gjort så många julförberedelser eftersom jag varit alldeles för sjuk och eländig den senaste tiden, men om jag frisknar till någon gång ska det bakas pepparkakor och lussebullar, göras julgodis och tas fram julpynt. Tomtar i varenda vrå är mitt mål! Eller kanske inte. Julklappar ska förstås också hinnas med. Jag vet på ett ungefär vad folk ska få så jag känner mig inte alltför stressad över det. Hur många egenhändigt gjorda klappar det blir i år återstår dock att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar