2013-01-28

2013: våren


























Tygerna ovan ska bland annat användas till det som kommer att bli årets stora projekt för min del: att sy kläder. Många är nämligen gångerna som jag börjat sy kjolar och klänningar; betydligt färre är de plagg som faktiskt blivit helt och hållet färdiga. Med andra ord är det en perfekt utmaning för mig! Jag vill dock att det ska vara ett realistiskt mål och börjar därför lite lugnt. Fram till sommaren ska jag ha sytt åtminstone en kjol respektive en klänning. Inte så mycket kan tyckas men definitivt överkomligt, särskilt med tanke på att jag redan har det mesta av materialet (vilket också är positivt ur en ekonomisk synvinkel). Vad och hur mycket som ska sys till höst- och vintergarderoben är däremot än så länge höljt i dunkel. Jag vill helt enkelt vänta och se till jag har utvärderat vårens arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar